Animated Rainbow Nyan Cat Syazwan Hakimi's Bla Bla Bla Stories: Hang Out Geng Balik Lambat with Failed Spicy Ramen Challenge !

Khamis, 2 Jun 2016

Hang Out Geng Balik Lambat with Failed Spicy Ramen Challenge !


Hey guys ! Aku baru balik daripada UK tadi . Hang and mereput dengan Geng Balik Lambat ! Hehehe . Seperti mana yang aku introduce sikit-sikit tentang Geng Balik Lambat dalam post Sambutan Hari Guru SMK Pantai 2016 , Geng Balik Lambat menurut WikiKimi , Geng Balik Lambat ialah satu geng atau puak yang sentiasa menunggu sambil mereput dekat bus stand sama-sama time balik sebab nak tunggu parents fetch .
Geng Balik Lambat yang dianggotai oleh aku sendiri , Fizal (adik aku) , Khairul (Candle / Lilin) , Gabriel (Gabby) , Hazel , Heidi , Mukhris , Hafiz and Elysha . Yang datang tadi , semua ada (ditambah dengan Fiqah) kecuali Elysha and Hafiz . Ehem ehem , ada apa-apa ke dekat dua orang makhluk ini ? Hahahaha . Joke .

So , kitorang set masa dari pukul 10.00 am hingga 1.00 pm . Aku datang tadi pun dekat-dekat pukul 10 ah . Then , Gabby ada chat dengan aku yang dia dah sampai dekat UK . Awal nau dia sampai . Rupa-rupanya , dia jalan sekali dengan mak dia . That's why awal . Aku ada pesan dengan Gabby tunggu depan Pizza Hut bila dah pukul 10 nanti . Then , kami semua dah berkumpul depan Pizza Hut , kelibat or batang hidung si Gab , langsung aku tak nampak . Rupa-rupanya :
Main game ! Hahahaha . Never mind ah , kesian juga dia . Dah lama mereput dekat UK . Katanya , hampir 3 jam . Ish ish ish .
Apa yang kami buat dekat UK ? Erm , aku pun tak tahu . Aku rasa , kitorang banyak merayau and selfie then gelak kuat-kuat macam pontianak kena tarik rambut sebab UK tak ada tempat yang best untuk lepak . Huhuhu . Yang bestnya , Heidi and Hazel bawa 불닭 볶음면 (Samyang Ramen) yang pedas gila tu . Kami nak buat juga video challenge . Ngeh ngeh ngeh . Aku akan upload Spicy Korean Ramen Challenge Video di bahagian ekstra nanti .

[ 18+ Explicit Content ] : Heidi's thug life .
 Perhatikan muka yang minum air tu .
Memang fungsi cermin UK untuk selfie camni . Bla bla bla .
Kanak-kanak riang yang dapat chance naik kereta api muka lain macam tu . Creepy gila kan ?

Cheq pikiaq nak pi area bandar . Tapi , cheq tak sangka yang mereka bawa cheq pi tempat yang lain . Adui , aku pun tak tahu tempat apa yang aku jejak tadi . Hahaha . Kebetulan , ada satu kedai serbaneka yang membolehkan kami melakukan challenge di situ .
Ni ah tempat tu .

Posing apa yang kami buat pun aku tak tahu . Aku ikut jer . Hahaha . Then , makcik-makcik potong bawang dalam restoran asyik pandang kitorang jer , and I was like " Tak pernah pandang artis ke ? " Hahaha . Tahap perasan mencecah -10 % .
Lepas dah puas dekat tempat unknown tu , kena ah patah balik pergi UK . Sempat juga ah snap gambar lagi depan Dorsett . Mana mampu stay Dorsett . Mampu snap gambar dengan papan nama hotel jer . :') :
P/S : Duta produk Maggi secara percuma melakukan sesi promosi dalam gambar . Hahaha
 
P/S : Edited version and Original version . Hahaha . No wonder Khai termenung . Tak berkelip babe dia pandang Yura . Siapa Yura ? Pi buka Google . Hahaha . Jangan marah Khai . Gurau jer . Kanser rambut ke Bang Khai . 
Dia text siapa pula tu ?
Kasut pun boleh . Lol .
Hazel terjumpa 'kembar' dia yang telah dibunuh untuk dijadikan coklat yang Khai belanja . Look at her face ! Hahaha .

Best juga ah dapat hang dengan dorang . Nanti boleh ah hang lagi . Okay , itu saja . Chaw !

Ekstra
Spicy Ramen Challenge Video

Tadaa ~

Lol . Sepatutnya , ramen ni bukan berkuah . Tapi , Heidi buat berkuah . Huhuhu . It's okay lah . Janji rasa pedas tu still ada .

Part 1 : Fizal , Mukhris , Heidi , aku and Hazel https://goo.gl/photos/XV5eq49Z4HNBs1Up9
Part 2 : Khairul and Gabby https://goo.gl/photos/vtFVnqpwPiEMLQ7w7


Amacam ? Muka siapa yang paling ketara menunjukkan bahawa 'kuah sup' Ramen tu pedas ? Hahahaha . Kenapa kitorang kongsi Ramen ? Sharing is caring bij . Hahaha .

@Syzwnhxkimi_

Tiada ulasan:

Catat Ulasan