Animated Rainbow Nyan Cat Syazwan Hakimi's Bla Bla Bla Stories: [MV Review] : EXID - L.I.E

Rabu, 1 Jun 2016

[MV Review] : EXID - L.I.E

Annyeong ! 3 jam yang lepas , EXID telah mereleasekan MV baru mereka iaitu L.I.E ! Aku excited sangat-sangat . Hahaha . So , I'm gonna to make a review about their MV !
 
 
Lagu : ★★★★★
 
L.I.E merupakan salah satu lagu EXID yang still kekalkan melodi yang sama dalam Ah Yeah . Seriously , part permulaan L.I.E sangat memikat hati ! Seolah-olah terus mendapat tempat aku untuk enjoy dengan instrumental dan vokal Hani . As usual , aku tengok MV EXID , apa yang aku tunggu ialah part LE . Memang tak dinafikan , her rap was too awesome ! For me lah . Malah , part Solji dengan Hyelin pun sangat mantap . Otak aku pula terngian-ngiang part Junghwa . Aku pun suka part . Lagu ni kan , mula-mula relaks then makin lama makin rancak . Nice !  

Music Video : ★★★

 
MV jelas diilhamkan daripada The Grand Budapest Hotel dan EXID hanya mengubah konsep mereka kepadaThe Grand Bonerpest Hotel . Menggunakan konsep perhotelan , aku tak faham apa kena mengena lelaki bertopengkan patung itu dengan mereka . Yeah , aku faham setiap member memainkan peranan yang ada di dalam hotel . Then , yang lelaki and lagi seorang perempuan tu , sebagai tetamu hotel mereka and suddenly bahagian last MV , dia meletup . I was like " WTF , apa ni ? " . Jujurlah , mereka sangat seksi dalam MV ni . Ditambah lagi dengan part bath tub si LE lagi . Fuh . Pakaian pekerjaan hotel mereka sangat menarik perhatian aku . Malah , MV ni kelihatan agak kelam berbanding MV mereka yang sebelum ini . Hani nampak macam kurang sesuai dengan rambut pendeknya kan ?

Tarian : ★★★★

Apa yang pasti , aku suka part tarian dalam MV minit ke 2.42 . Best ah layan . Ngeh ngeh ngeh . Part tarian dalam MV ni agak sikit , so , aku akan tonton live performance dorang pula nanti . 
 
Apa-apa pun , aku tetap sukakan EXID ! Yeah ! Hwaiting noonas ! Okay , itu saja . Chaw !






 
 
@Syzwnhxkimi_

Tiada ulasan:

Catat Ulasan