Animated Rainbow Nyan Cat Syazwan Hakimi's Bla Bla Bla Stories: Uish , Seriously

Jumaat, 4 Mac 2016

Uish , Seriously

And it goes a little something like this
Hey , Assalamualaikum .
Sebelum ni aku ada buat blogspot tapi aku tak ingat lah yang ini blog keberapa . Hahaha . Okay , for my first post , erm idk lah . Takpe , I'm gonna to share a little bit story as a new school prefect at my new school , SMK Pantai . Hahaha , baru tahun ni masuk sekolah baru , dapat jadi pengawas sekolah , alhamdulillah .

Hahaha . Seriously , ni first time jadi pengawas sekolah dekat sekolah menengah . Dulu masa tahun 2013 - 2015 , aku pengawas koperasi dekat SMK Tinggi Melaka . Ada juga lah pengalaman jadi pengawas sekolah , itu pun masa zaman kanak - kanak Ribena dekat sekolah agama . Ingat lagi , sampin warna purple acah-acah Ribena . Okaylah , match lah sikit .

Baju pengawas sekolah aku ni special sikit , macam kerja office , hahaha . Seriously , memang mencabar jadi pengawas , lagi-lagi pengawas baru , but it's okay .  Bak kata Cikgu Sawiyah :
" Jadi pengawas , duty kena enjoy bha . "
Yeah , aku akan time enjoy duty and aku akan enjoy jadi pengawas sekolah .

Biasa lah kan , jadi pengawas sekolah ni memang mencabar . But I don't even care . #Proud

Kaylah , aku dah blur and nak elakkan aku daripada melalut sampai ke laut , baik aku stop setakat sini . Inshaa allah kalau ingat password gmail and internet laju , aku post next cerita entah apa-apa aku . Okay , itu saja . Chaw !

#JanganKecamMata
* Abaikan muka Saiyidah dekat belakang huhuhu *
 
@syzwnhxkimi_

Tiada ulasan:

Catat Ulasan