Animated Rainbow Nyan Cat Syazwan Hakimi's Bla Bla Bla Stories: [MV Review] : Red Velvet - ONE OF THESE NIGHTS

Ahad, 27 Mac 2016

[MV Review] : Red Velvet - ONE OF THESE NIGHTS

Hi . Kali ni aku nak review pasal MV Red Velvet yang direlease pada 16/3/2016 . Aku baru tengok semalam . Huhuhu .
 
 
Lagu : ★★★★
 
Lagu Red Velvet kali ni juga perlahan je , memang boleh buat tidur kalau dengar dekat highway . Hahaha . Seriously , lagu One Of These Nights tak serancak lagu-lagu mereka yang sebelum ni .
 
Music Video : ★★★★

MV Red Velvet kali ni macam berada di fantasi . Dengan berlatar belakang hutan , galaksi dan air . Kali ni aku tertumpu dekat Joy , sebab dia lawa dalam MV ni ! Rambut Wendy pun lawa ! Ada rumors mengatakan yang MV ni bersempena dengan kejadian Feri Sewol . Sebab Wendy ada pegang origami kapal , air keluar daripada tingkap macam dalam kapal , Yeri terapung atas sampan , berhood putih lah  . Idk lah . MV ni takde lah memeningkan kepala kalau tengok . Yerlha , kebanyakkan MV guna lampu and pencahayaan yang berkelip-kelip . Seriously , aku enjoy tengok MV ni sampai tak sedar dah nak habis walaupun MV ni berdurasikan 4 minit lebih .
 
Tarian : ★★★
 
Dalam MV ni takde tarian . Kalau nak tengok tarian , korang kena lah tengok live show dorang dekat Music Bank , M Countdown dan sebagainya . Tarian mereka lebih kepada mikrofon . Aku pula perhati jer mikrofon tu sebab risau kalau terjatuh ! Hahahaha . Tarian mereka soft jer kali ni dan tak serancak serta seaktif tarian Dumb Dumb .
 
 
 
 
 
 


@Syzwnhxkimi_

Tiada ulasan:

Catat Ulasan