Animated Rainbow Nyan Cat Syazwan Hakimi's Bla Bla Bla Stories: Melaka Sentiasa Di Hati

Ahad, 3 April 2016

Melaka Sentiasa Di Hati

Assalamualaikum ! Untuk blog ni , aku nak tunaikan janji aku dimana aku pernah berjanji untuk share cerita cuti sekolah penggal pertama . Aku habiskan cuti aku dekat Melaka ! Fuhh , sebenarnya memang tak plan pun nak pergi Melaka . Tapi alhamdulillah lah kan , rezeki Allah bagi . Apa lagi , aku buka Whatsapp excited bagitau bijes-bijes aku  . Dorang pun macam tak percaya . zzz . Hahaha


Flight dari Labuan - KLIA seingat aku hari Isnin pukul berapa entah aku tak ingat dan flight MAS . Peristiwa telinga sakit berulang lagi dalam flight . zzz . Yang paling bij adalah time cerita Lucy yang aku tengok dalam flight dah nak habis tinggal 25 minit lagi , dia suruh tutup semua alat elektronik dan pulangkan headphone . Lol .


 Hotel yang aku stay agak dekat dengan rumah yang aku stay dulu . Alha yang sebelah Keluargaku tu .Hahaha . Second day dekat Melaka , Nuq dengan dak Haniff ajak pergi perpustakaan . Aku pun on ah . Yang paling tak sangka Faris pun datang juga . Uish , Faris punya rambut betul-betul maju . Hahaha . Happy juga ah dapat jumpa dorang . Bij-bij yang lain datang keesokkan hari sebab kitorang nak date ramai-ramai . Lol .

* WTF my hair ! Takpe ah , pergi perpustakaan kan , kena lah gaya nerd .

 *Apa yang kau buat tu Niff . Asal tak fokus kamera cb .
Third day dekat Melaka ni lah yang paling aku tak sabar sebab aku nak jumpa bijes Betariors yang aku rapat . Yerlha sebab kitorang fikir bulan 12 je kitorang dapat lepak sama-sama . Janji pukul 10 pagi tapi datang pukul 11 pagi wadepak janji melayu betul  dorang ni . Mereput aku dekat McD DP sorang-sorang . Plan nak tengok Boboiboy The Movie , tapi yang kitorang buat main boling sejam lebih . Buat basahkan bontot je kat sana . Nasib internet Hanff super duper laju kebabush jadi aman aku nak stalk-mengestalk instagram . Sempat juga ah aku baca Wattpad si Aiman buat . Nais bij ur Wattpad Man . Yang paling best pergi A' Famosa semata-mata nak wefie ramai-ramai . Kahkahkah . Idc . Malam third day tu , aku dah mebuta pukul 9malam (maklumlah dekat Labuan biasa tidur awal huhuhu sosai) , ada orang ketuk pintu . Fikir rombongan meminang , rupanya si Aiman ! Ya Allah , ada apa ni dia datang dengan mak dia . Aku buat salah ke ? Rupanya dia nak ajak makan dekat bawah , dengan mata amai-amai , rambut kusut lepas renjatan elektrik , aku pun setuju .
  
Lepas enam hari dekat Melaka , dah kena bertolak pergi KLIA . Berat hati nak tinggalkan Melaka . Nak tak nak kena balik . Inshaa allah nanti aku datang Melaka , kita lepak lagi . Okay , itu saja . Chaw !

@Syzwnhxkimi_

Tiada ulasan:

Catat Ulasan