Animated Rainbow Nyan Cat Syazwan Hakimi's Bla Bla Bla Stories: [MV Review] : VIXX - DYNAMITE

Sabtu, 23 April 2016

[MV Review] : VIXX - DYNAMITE

Konbanwa ! Kali ni , aku nak review MV VIXX pula . Aku ni boleh dikira sebagai STARLIGHT lah juga . MV ni direlease pada 19/4/2016 . Aku ingat lagi , MV ni aku download 7 jam lepas direlease officialy kat YouTube . Sedar tak sedar , Zelos ni album Single VIXX yang kelima. Woah~ tahniah VIXX sebab keluarkan album baru !
  

 
Lagu : ★★★★
 
Lagu VIXX kali ni tak dapat nak meremangkan bulu roma aku . Sebab lagu Eternity dengan Error berjaya meremangkan bulu roma aku . Maybe sebab highnote Leo and Ken ? Mungkin . But lagu ni boleh tahan lah . Lagu Dynamite ni , part Hyuk pun agak banyak . Aku suka part N dengan Ravi . Hahaha . Best ah . Kalau dengar sekali , tak best sangat . Kena dengar lebih dua kali baru okay . Itu pendapat aku lah . Lagu ni agak catchy and bertenaga . Lagipun kawan aku , Michelle Lim pun kata lagu ni okay .
 
Music Video : ★★★★
 
MV VIXX untuk lagu Dynamite ni agak simple tapi best untuk ditonton . Seriously , simple . Jadi mata takde lah sakit kalau tengok . Lightning yang digunakan pun bersesuaian . Aku suka part yang dorang campak serbuk purple tu . Cool gila . Hahaha . Masa first tengok MV , I thought yang rambut Blonde tu N / Hyuk / Leo / Ravi , rupa-rupanya si Ken . Fuh~ sesuai bhai rambut Blonde dengan Ken . Sampai aku tak cam pun . Pakaian yang dipakai oleh member-member VIXX seolah-olah berada di photoshoot majalah and kelihatan seperti baju Retro . Lagi-lagi baju Ravi dengan N . Hahaha . But still ada gayanya .
 
Tarian : ★★★★★
 
Macam biasa . Tarian VIXX tak pernah yang tak bersemangat . Sentiasa lincah . Tarian mereka pun agak energetic dan catchy . Terbaik .
 
Okay , itu saja . Chaw !
 



 
 
@Syzwnhxkimi_

Tiada ulasan:

Catat Ulasan