Animated Rainbow Nyan Cat Syazwan Hakimi's Bla Bla Bla Stories: [MV Review] : Jun Hyo Seong - FIND ME

Ahad, 3 April 2016

[MV Review] : Jun Hyo Seong - FIND ME

Annyeong ! Post kali ni aku nak review pasal music video Jun Hyo Seong . Release dekat Youtube 26/3/2016 . Aku download MV ni semalam , serentak dengan mp3 .

 
Lagu : ★★★★★
 
Okay seriously , aku jatuh cinta dengan lagu ni . Lepas aku gila-gila kan lagu Good-Night Kiss (2014) . Part rancak dalam lagu ni memang best ! Rap D.Action pun boleh tahan . Highnote Hyo Seong , perhh , memang terbaik ! Aiseyh , Hyo Seong , you are the best !
 
Music Video : ★★★★★
 
Dalam MV ni , Hyo Seong tertawan dan diikat di atas kerusi . Selain itu , ada part dekat taman dan rumah . Idk apa plot masa Hyo Seong dekat situ . Tapi kesan lightning dalam MV ni tersangat cantik . Effect dia pun lawa . Background masa dia pakai gaun korset merah tu pun lawa . Rambut hitam , erm actually dark brown Hyo Seong , aku suka ! Nampak ayu and feminin daripada rambut blonde Into You . Outfit Hyo Seong pun sangat cantik dan ia mengingatkan aku dekat outfit Rainbow dalam MV Black Swan . Hahaha
 
Tarian : ★★★★★
 
Haa , tarian dalam MV ni sangat lincah dan best . Tak terlalu seksi dan tak terlalu bosan . Ngam lah . Kalau perhatikan betul-betul , terdapat beberapa part dimana tariannya berulang dan sama . Hyo Seong tetap menari dengan baik sama ada secara solo atau dengan penari-penari . Penari-penari dalam MV ni pun agak menarik perhatian sebab mereka pakai mask mulut .
 
Aku terbayang kalau HyoMin dan Hyo Seong buat performance di atas stage pada hari yang sama then lawan . Uish , gila best . Maklumlah dua-dua dah jadi lagu favourite . Hehehe. Okay , itu saja . Chaw ! 
 


 
 
 
 
@Syzwnhxkimi_
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan