Animated Rainbow Nyan Cat Syazwan Hakimi's Bla Bla Bla Stories: [MV Review] : 9MUSES A - LIP 2 LIP

Sabtu, 6 Ogos 2016

[MV Review] : 9MUSES A - LIP 2 LIP

Annyeong ! Guess what ? MV baru dah release ! Jadi , hari ini aku nak review MV 9MUSES A - Lip 2 Lip . Siapa 9MUSES A ? Okay , 9MUSES A adalah sub-unit bagi kumpulan 9MUSES yang baru didebutkan pada tahun ini . Kiranya , lagu Lip 2 Lip tu lagu debut mereka . 9MUSES A dianggotai oleh Keum Jo , Kyung Ri , So Jin and Hyemi .

 
Lagu : ★★★★★
 
Lagu ini seriously best ! Lip 2 Lip mempunyai semua bass and solid vocals daripada semua member . Lagu ini agak menonjol berbanding dengan lagu 9MUSES yang sebelum ini .
 
Music Video : ★★★★
 
MV ini dimulai dengan part sleepover daripada para member . Yeah , dalam MV ini , masing-masing membuat aegyo and act comel walaupun kita tahu Kyung Ri and So Jin merupakan member yang sexy . MV ini agak comel and feminin ! Seriously . Actually , I was suprised by Kyung Ri's blonde hair ! Eventhough Lip 2 Lip ini mempamerkan sisi kecomelan 9MUSES A , still ada part yang agak sexy . Nasib baik MV ini tidak mempamerkan ' lesbian content ' di mana ada satu part Keum Jo and Hyemi ingin bercium tetapi dihalang oleh Kyung Ri . What is this Mv about ? Senang saja . MV ini mengisahkan para member yang ingin mendapatkan ciuman daripada boyfriend mereka untuk kali pertama . Agak lawak time part Keum Jo tengok tv tu . So Jin seriously menonjol dalam MV ini . Tidak sangka bahawa So Jin mempunyai bakat untuk rap . MV ini mempunyai part agak sama dengan SNSD - Lion Heart di mana lelaki yang mereka couple merupakan lelaki yang sama . Apa-apa pun , 9MUSES berjaya menarik perhatian aku untuk menghabiskan MV ini dan membuatkan aku kata ' Uish , kyeopta gila ' .
 
Tarian : ★★★★★
 
Tarian Lip 2 Lip memang menarik . Mereka mempamerkan sexiness and cuteness dalam tarian ! However , tarian Lip 2 Lip menggunakan banyak pergerakan tangan . So , yang nak cover Lip 2 Lip ni , memang kena berlatih banyak ah . Hahaha .
 
So , memang idea yang baik bagi Star Empire Ent. mendebutkan sub-unit 9MUSES A . Berharap agar 9MUSES comeback dalam masa terdekat ini . Jyeah ! Okay , itu saja . Chaw !
 
 
@Syzwnhxkimi_

Tiada ulasan:

Catat Ulasan