Animated Rainbow Nyan Cat Syazwan Hakimi's Bla Bla Bla Stories: [MV Review] : EXO - MONSTER

Ahad, 12 Jun 2016

[MV Review] : EXO - MONSTER

Annyeong ! Aku baru tahu kelmarin yang EXO dah comeback . Jadi , tanpa berlengah lagi . Aku akan review MV Monster daripada EXO . Bukan Monster daripada Big Bang k .

 
Lagu : ★★★★
 
Lagu ni fxcking awesome ! Aku suka . Perh , lagi-lagi bahagian 00.34 ! Aku suka gila part tu . Hahaha . Start saja playkan MV ni , terus rancak ah . Aku rasa yang nyanyi dulu tu si Baekhyun . Argh . Serious doh , best siak lagu ni ! Yang tak dengar lagi tu , pi download cepat-cepat lagu ini . Part rap lagi best ! Chanyeol dengan Sehun punya rap , seriously tak pernah menghampakan . Lagu ini memang patut diberikan 5 bintang ! Tapi perlu diingatkan , ia agak bosan and jemu untuk didengar banyak kali

Music Video : ★★★★★

Konsep MV ni sangat gempak . Kalau hang dok pikiaq yang MV ni macam Monster , hang salah . MV Monster EXO seolah-olah menunjukkan mereka memberontak dan muka dorang dimakeupkan seolah-olah luka dan berdarah manakala MV Monster Big Bang pula , terarah kepada kehancuran .Berbeza right ? MV ni tak terlalu kelam even dorang ada  part menari di kawasan yang gelap . Malah , pengcahayaan yang digunakan pun amat menarik perhatian aku . Fist time ah , EXO gunakan konsep pemberontak dalam MV ni . Pakaian kulit , but tempur , tindikan , dan rambut bergel menyerlahkan lagi imej mereka sebagai pemberontak . Best , best , best ! Daebak habis MV EXO kali ini . Dalam MV ni , masing-masing dah tukarkan warna rambut (member EXO) , aku tak dapat cam seorang demi seorang ! Huargh . Lepas tengok MV ni dua kali , baru aku perasan D.O , Chanyeol , Sehun , Lay , Baekhyun , Suho and Xiumin . Pakaian dorang smart der dalam MV ni . Boleh lah aku inspirasikan pakaian mereka . Ngeh ngeh ngeh .

Tarian : ★★★★★

Perfect siak tarian mereka ! Rancak , pantas and so on . Seriously , aku terpegun dengan tarian mereka . Nak tahu tarian dorang macam mana , tengok MV dorang dekat bawah screenshot . Tak pun , tengok saja dekat Youtube live show mereka . Anyway , EXO , you guys are so daebak !

Okay , itu saja . Chaw !




 
 
@Syzwnhxkimi_
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan