Animated Rainbow Nyan Cat Syazwan Hakimi's Bla Bla Bla Stories: Mereput and Wefie Presentation Sains

Isnin, 27 Jun 2016

Mereput and Wefie Presentation Sains

Assalamualaikum , konbanwa dan selamat berpuasa ! Post kali ni aku nak mengarut and melalut . Sebab apa , sebab aku mereput sereput reput nya . Lagi-lagi dekat sekolah . Sekolah aku , pagi tadi ada Wacana Puisi (salah satu program untuk melahirkan semangat cinta akan karya-karya bahasa such as sajak , puisi and so on) . Imagine , daripada pukul 9.00 pagi hinga 12.00 tengah hari lebih , terpaksa mereput dalam dewan . Hahaha . Okay lah , at least dapat ah serba sedikit ilmu bersajak , berpuisi and bersyair untuk buat Cikgu Liza bangga . Eceyh .
 
Hari ini satu subjek saja yang kami (4 Principled) belajar . Itu pun Sains . Ramai juga yang tak datang sekolah hari ini . Waktu itu for those yang tak present lagi dikehendaki untuk buat presentation . Aku dah ~ Hahaha .
 
Nak juga share keadaan dalam makmal Sains ketika presentation tu . Ngeh ngeh ngeh .
 
 Mad and Amir nak present . Tapi Lysha pandang belakang . Hm , awat eh Lysha ? Hahaha .
 Jojie masuk dalam gambar ! Woah , siapa Jojie ? Pandai-pandai lah pembaca teka sendiri . Wakakaka .
 Ambil kau Puttek buat gwiyomi . Hahaha . Zai dengan Chris malu-malu pula . Alah . Hahaha . Eh , Jojie ada dalam gambar ini juga lah .
 Pertandingan show off gigi and senyuman paling lebar . Aku 89% , Meera 78% , Pna 13% , Gabby 25% and Santi -17% . HAHAHAHA .
 Uish , siapa di sebelah ? Erm , erm ,erm . Alha , malu lah . Heee ~ (mohon muntah pelangi snapchat) . Itu lah Michelle , pelajar paling pandai dalam kelas ! Baik ah dapat selfie dengan Michelle . Michelle , nanti kita selfie banyak-banyak eh .
Alha Echa , masuk dalam gambar siap buat peace lagi . Lysha pun sama . Acah-acah peace-no-war saja .
 
Melalui gambar ini saja , boleh dikatakan yang aku agak rapat dengan classmate aku . Eventhough aku baru pindah Labuan akhir tahun lepas . Sebab apa , mereka semua sporting gila ! Boleh ketawa kuat-kuat ah dalam kelas even benda itu bukan benda lawak . Nanti , ada chance , aku describe seorang demi seorang classmate aku k . Hehehe .
 
Esok ada ujian lisan Bahasa Melayu , so aku nak berhenti setakat ini . Wish me luck . Hahaha , good luck guys esok . Okay , itu saja . Chaw !
 
@Syzwnhxkimi_


Tiada ulasan:

Catat Ulasan