Animated Rainbow Nyan Cat Syazwan Hakimi's Bla Bla Bla Stories: Happy 2K Views !

Ahad, 26 Jun 2016

Happy 2K Views !

Assalamualaikum dan selamat berpuasa ! Untuk post kali ini , aku ingin share benda best dengan pembaca . (Best bagi aku lah , tapi tak tahu bagi pembaca best atau tidak . Ngeh ngeh ngeh ) Blogspot aku , iaitu Syazwan Hakimi's Bla Bla Bla Stories (http://acrophobiakimi.blogspot.com) telah mencapai views sebanyak 2000 lebih ! Yeah ! Alhamdulillah .

Views pembaca blog aku setakat 26 Jun 2016 (15:32 pm)

Sedar tak sedar , aku dah menghasilkan sebanyak 35 post (termasuk post ini) sejak bulan Mac tahun ini . Pelbagai post yang aku merepek and korang baca . Hahaha . *emo ketawa keluar air mata

Dalam post ini juga , aku ingin sertakan post-post aku yang mendapat views paling banyak setakat ini .

1st : Sambutan Hari Guru SMK Pantai 2016 (28 Mei 2016)
2nd : 4MINUTE Disbanded (17 Jun 2016)
3rd : Betariors (5 Mac 2016)
4th : [MV Review] : EXID - L.I.E (1 Jun 2016)
5th : Hang Out Geng Balik Lambat with Failed Spicy Ramen Challenge ! (2 Jun 2016)

Aku ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan ribuan terima kasih kepada pembaca yang sentiasa mengikuti perkembangan aku melalui post-post aku . Thank you so so so much ! ありがとう ! Inshaa allah , next time aku akan target 5K views pula . Hehehe .

Okay , itu saja . Chaw !

@Syzwnhxkimi_
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan